Valoarea face diferența, valoarea creează dependența!
New Design Composite este o afacere de familie, a cărei activitatea a început în anul 2002 și este una complexă, începând cu producția și finalizând prin comercializarea produselor noastre, atât pe plan intern cât și pe plan extern.
Activitatea se desfășoară în spațiile proprii, într-o zonă industrială aflată într-o continuă dezvoltare, aflată într-o poziție strategică, vis-a-vis de Vama Pitești, în capătul autostrăzii București-Pitești.
Încă de la început, compania noastră și-a propus îmbogățirea gamei de produse oferite, iar de fiecare data ne-am prezentat în fața clienților cu modele și produse noi, anticipând nevoile clienților noștri, atu-urile noastre fiind: eficiență, rapiditate, eficacitate, flexibilitate, adaptabilitate rapidă la schimbări, urmărire continuă a valorii oferite clientilor noștrii.
În același timp , compania noastră a manifestat o preocupare permanentă privind dotarea cu echipamente și instalații performante, implementarea permanentă de proiecte noi, realizarea de investiții noi și moderne, a urmărit continuu mărirea și diversificarea parcului auto, tocmai pentru a oferi clientului un serviciu complet, adăugând astfel o nouă direcție de dezvoltare și anume transportul produselor.
Atuurile noastre pentru o creșterea unui business de succes:
- capacitate de dezvoltare rapidă;
- adaptabilitate rapidă la schimbări
- eficiență și flexibilitate, adaptate la exigențele pieței
- urmărire continuă a valorii oferite clientului (tangibilă și intangibilă)
- parteneriate pe termen lung, bazate pe încredere și respect reciproc
- ne bazam pe valorile noastre și conduși de rezultate
Promisiunea NoastraNew Design Composite s-a dezvoltat în jurul sprijinului constant pe care îl oferim clienților noștri în atingerea propriilor obiective.
Olimpia Doru
Manager General — New Design Composite
Gama de produse s-a diversificat în funcție de nevoile clienților și se dezvoltă în 3 mari direcții:
Soluții AdBlue® pentru un mediu fără noxe
Producția și comercializarea de AdBlue® – marcă înregistrată a Verband der Automobilindustrie e.V.- VDA.
Produse din rășină poliesterică nesaturată armată cu fibre de sticlă
- rezervoare din poliester de mare capacitate având ca destinație implanturile mari de alimentare cu apa, pentru zonele defavorizate,
- rezervoare simple sau izolate cu spumă poliuretanică, pentru industria chimica,
- scrubbere pentru instalații chimice,
- mini-stații de epurare si tratare a apelor uzate,
- fose vidanjabile,
- toalete ecologice,
- cabine modulare izolate cu spuma poliuretanică, pentru paza si protecție, comerț, birouri de șantier, stații PECO,
- paravânturi auto,
- alte repere pentru piața liberă
Producție și comercializare produse de îngrijire și curățenie auto
antigel auto,
antigel instalații industriale,
apă demineralizată,
degivrant auto,
lichid de curățire parbriz, formula vară/iarnă.
Strategia de Marketing New Design Composite este în continuă mișcare, în raport direct cu evoluția și noile cerințe ale pieței. Obiectivele pe care ni le-am propus, sunt în concordanță cu doua concepte:
- “SMART” ( Specifice, Măsurabile, Acceptate, Realiste, Timp bine precizat )
- “CEI 4 C”
CERINȚELE CLIENTULUI: conceperea tuturor elementelor unui produs sau serviciu , astfel încât rezultatul final să satisfacă pe deplin necesitățile și exigențele clientului.
COSTUL SUPORTAT DE CLIENT: valoarea pe care o reprezintă pentru client și ne referim aici, nu numai la valoarea financiară, ci și la celelelate valori intangibile oferite — timpul necesar achiziționării, raspunsuri la oferte rapid, informații transmise în timp real.
COMODITATEA: Livrarea produselor și serviciilor către client pentru a se facilita ușurința cumpărării.
COMUNICAREA: ne vom asigura că toți clienții cunosc beneficiile produselor și serviciilor noastre, precum și modalitatea de obținere a produselor .
Politica de abordare a companiei noastre este de marketing relațional, și mai mult decât atât, pornește de la vizarea nediferențiată a segmentelor de clienți până la vizarea personalizată pe client, corelând foarte bine costul suportat de client cu cerințele și așteptările acestuia, în așa fel încât să fim accesibili pentru toate segmentele de clienți.
În același timp, compania noastră a manifestat o preocupare permanentă privind dotarea cu echipamente și instalații performante, implementarea permanentă de proiecte noi, realizarea de investiții noi și moderne, a urmărit continuu mărirea și diversificarea parcului auto, tocmai pentru a oferi clientului un serviciu complet, adaugănd astfel o nouă direcție de dezvoltare și anume transportul produselor.
Clienții nostri sunt cei care au înțeles că:
- timpul petrecut pentru a remedia probleme, este timp pierdut și nu mai poate fi recuperat niciodată!
au ințeles diferența dintre a cumpăra și a cumpăra”informat”!
sunt cei care știu că ‘ieftin’ este de fiecare dată, foarte scump!
sunt cei pentru care economisirea și chibzuința sunt alegeri de făcut imediat, sunt alegeri inteligente!
sunt cei care au ales să cumpere produse de bună calitate pentru a se bucura de efectele ei!